תרבות: אירועים והופעות

אירועי תרבות בכפר ורדים והסביבה
מתוך מאמו. חלומות, טראומות וגם מיניות

הקריירה מתחילה בגיל חמישים עד שמונים

המופע המיוחד והמדובר "מאמו" מגיע להופעה בקיבוץ כברי בשבת הקרובה, 12.8. המופע יתקיים בשעה 20:00 במרכז גוטסמן לתחריט.

"מאמו" הוא פורטרט חושפני ואמיץ אישי וקבוצתי של שמונה נשים בגילאי 50 עד 80, העוסק  בחלומות, אהבות, טראומות, יחסי אם בת, במיניות בגיל מתקדם, בפוריות ועוד.. היצירה התקבלה בארץ בהצלחה גדולה ונבחרה לפתוח את עונת 22/23 במרכז מחול סוזן דלל. העבודה היא יצירה משותפת של הרקדן והכוריאוגרף אליק ניב משבי ציון, ושל שמונה נשים מאזור עמק יזרעאל, שאף לא אחת מהן היא רקדנית מקצועית.

בתוכנית "סוכן תרבות" עם קובי מידן בערוץ הראשון שודרה כתבה על המופע. לצפייה בכתבה ניתן לחפש ביוטיוב "מאמו סוכן תרבות", ואם אתם קוראים שורות אלו במדיה דיגיטלית, לחצו כאן.

לרכישת כרטיסים: https://www.eventer.co.il/n2997.

 

עילי בוטנר וילדי החוץ צילום: אור דנון

פעילויות ומופעים חינם ב-11 אתרי מורשת

שני סופי שבוע של אירועים ומופעים לכל המשפחה יתקיימו ב-11 אתרי מורשת בצפון. האירועים יכללו הקרנות סרטים, הופעות מוסיקליות, סיורים מודרכים, סיורי עששיות, הפנינג מורשת, חפירות ארכיאולוגיות, הרצאות, פינות יצירה ועוד. הכניסה לאירועים חופשית. אירוע השיא יהיה מופע של עילי בוטנר וילדי החוץ יחד עם אורחים, שיתקיים ביום רביעי 23 באוגוסט במתחם צנובר בקצרין.

סופי השבוע יתקיימו בימים רביעי עד שישי 16-18 באוגוסט ו-23-25 באוגוסט.

האתרים המשתתפים באירועים: בית יגאל אלון, גן לאומי ושמורת טבע ארבל, גן לאומי כורזים, גן לאומי כורסי, גן לאומי מבצר יחיעם, גן לאומי סוסיתא, חצר ראשונים בדגניה, חצר תל חי, מוזיאון בית אוסישקין, מוזיאון הרעות במצודת כ"ח ועין קשתות.

לפרטים נוספים ולהרשמה: www.kmoreshet.co.il.

מחווה לרוק הישראלי

תחת השם "פסטיבל קיץ ה-4 בצומת הגומא" תתקיים מסיבת רוק ישראלית תחת כיפת השמיים שתכלול הופעות חיות, אוכל ויריד אומנים. הפסטיבל יתקיים ביום חמישי 17.8 בצומת הגומא, והכניסה אליו חופשית.

במסגרת הפסטיבל יופיעו בעיקר להקות מקומיות: להקת המתנדבות – להקת רוק עברי מהגליל העליון, צילי ינקו & קרן טננבאום שָׁרוֹת ישראלי – ביצועים "מחשמלים" לשירים ישראלים אהובים, והרכב בשם ישראלי במופע קאברים שכולל את מיטב שירי הרוק הישראלי משלושת העשורים האחרונים ובהם שירים של תיסלם, משינה, איפה הילד ועוד. את הערב תסיים להקה בשם תוצרת כוורת במופע מחווה לחברי הלהקה האגדית. את הערב ינחה DJ פרנסואה.

לצד הבמה יהיה כמובן היצע קולינרי של עסקי האוכל במתחם צומת הגומא, שמפיק את האירוע, פודטראקים, וגם יריד אמנים שיכלול עבודות שונות, תכשיטים, בגדים ועוד.

כניסה וחניה חינם החל מהשעה 18:00, תחילת הופעות ב-19:30.  

 

דילוג לתוכן