נרתמים לשיקומו של מאיר

מאיר מורן התמוטט במהלך צעידת בוקר, והיה כפסע מן המוות. כנגד כל הסיכויים הוא שרד, ומצוי כיום בהליך שיקום ארוך ויקר. רעייתו רוחל'ה מורן פונה לציבור בבקשת סיוע
מאיר מורן לפני האירוע
מאיר מורן לפני האירוע

מאיר, האיש האהוב והיקר שלי, לקה בדום לב לפני כעשרה חודשים. זה קרה בשבת בבוקר, במהלך צעידה משותפת.

בתושייה של רגע התחלתי לעשות לו עיסוי לב ובמקביל התקשרתי למד"א. אנשים שעברו במקום הצטרפו לסייע. רק אחרי דקות ארוכות שהרגישו כמו נצח הגיעו אנשי מד"א.

ידוע כי רק שלושה אחוז שורדים דום לב. למזלנו מאיר שרד.

מאותו היום חיינו נעצרו. התחלנו במסע ארוך לשיקום של מאיר. ימים ולילות ביחד, הילדים שלנו ואני, ניצבנו לצד מאיר בטיפול נמרץ ואחר כך במחלקות השיקום. היינו שם כדי לחבק, לחזק, לגעת, לטפל ולסייע בכל מה שרק נדרש.

למרות תחזיות פסימיות של הרופאים וכנגד כל הסיכויים, מאיר שלנו משתקם ומתקדם צעד אחר צעד. בכל יום אנחנו רואים שיפור קטן ומשמעותי במצבו. הכול קורה בשינויים קטנים, המצטברים יחד להתקדמות משמעותית.

ההתקדמות של מאיר היא בזכות תעצומות הנפש והרצון העז שלו לחזור לעצמו, בזכות האהבה הגדולה, האופטימיות והעשייה היומיומית שלנו, וכמובן הליך שיקום אינטנסיבי ומקצועי שמרביתו איננו ממומן על ידי המדינה או קופת החולים.

השקענו עד היום עשרות אלפי שקלים בטיפול ובשיקום של מאיר. הפעלנו כמובן את הביטוחים השונים שיש לנו. כל זאת, כאשר במקביל הפכתי להיות המפרנסת היחידה של המשפחה. לאחר 10 חודשים של השקעה כספית עצומה מצד המשפחה והחברים הקרובים, הגענו למצב שאנו זקוקים לעזרה על מנת להמשיך ולשקם את מאיר.

יצאנו בקמפיין למימון המונים. זו הייתה החלטה קשה אך בלתי נמנעת. עלות השיקום והטיפולים שמאיר זקוק להם נאמדים בכ-20,000 ₪ לחודש. הליך אינטנסיבי, יומיומי שיימשך זמן רב.

תמיד היינו מאלו שנותנים. היום אנחנו מבקשים עזרה, עזרה להחזיר את מאיר שלנו להיות מאיר.

עם חזרתו של מאיר הביתה נחשפנו לקהילה המיוחדת והמרגשת בכפר. מחלקת הרווחה בכפר, ענת גנץ ואילנה אלמוג, באו לביקור כדי ללמוד מקרוב את צרכינו ולסייע לנו בנושאים הרבים הדורשים טיפול. הקשר עמן רצוף, פתוח ומחבק. עם חזרתו של מאיר הביתה בנינו תכנית שיקום מקצועית ואינטנסיבית. מתנדבים מהכפר התגייסו לסייע לנו לעמוד בה ובמשימות השיקום. זו הזדמנות להודות לדבורה וילק, אחראית המתנדבים, שמיהרה להפנות אלינו אנשים טובים, וכמובן למתנדבים שבאים אלינו מדי שבוע בהתמדה ובמסירות. תודה מיוחדת למירי כספי, לנחום אביגד, לאילן כץ, לדורית מזרחי ולגבי מצר שמצטרף בימים אלה. תודה מיוחדת לעופר חלה, שכן וחבר, שנרתם מיד לסייע לנו רבות.

ברגע שנאלצנו לצאת לגיוס המונים, כדרך לגיוס המשאבים הנדרשים למימון השיקום היקר, פניתי לאייל שמואלי, ראש המועצה ולתושייה, לעזרה והכוונה הכיצד נוכל לקבל עזרה. בעידודם של השניים קם עבורנו צוות נפלא של מתנדבים לניהול קמפיין הגיוס בכפר. ענת גנץ כמרכזת הצוות ולצידה הרב שלמה גולדפארב, קובי דרכי, נעם בירן, דינה להב וביחד איתם אני והמשפחה שלנו. הצוות התארגן במהירות, חילק משימות וההתרמה יצאה לדרך.

כל תרומה מתקבלת באהבה רבה ומנוהלת במסגרת מסודרת ומבוקרת. כל התרומות שנאספות יופנו לתכנית השיקום הארוכה של מאיר.

המון תודה מראש לקהילה המופלאה שאנו חיים בה, בתקווה לחזרתו של מאיר שלנו ליכולת לתת.

רוחל'ה והילדים, המשפחה והחברים של מאיר

ניתן לתרום באמצעות עמותת גיוס מהלב, שהוקמה במטרה לסייע בגיוס המונים בתחומים של פונדקאות, הורות ומחלות קשות. העמותה פועלת בכל רחבי הארץ ומלווה את הזוגות, היחידים והמשפחה.

לדף ההתרמה הישירה למעם שיקומו של מאיר מורן אנא סרקו את הקוד, או חפשו בגוגל: גיוס מהלב, מאיר חוזר להיות מאיר.

דילוג לתוכן