מותגים במחירי מבצע בסניף HOM'S

רשת HOM'S יצאה במבצעי קיץ חמים של עד 60 אחוזי הנחה על מגוון גדול של מותגים, ותושבי האזור יכולים ליהנות מהמבצעים בסניף מעלות של הרשת. בנוסף מציעה הרשת עוד עשרות מוצרים לעיצוב, אבזור והלבשת הבית במחירים חסרי תקדים.

רשת החנויות לעיצוב הבית מציעה כלי בית, מכשירים, כלי מטבח, אביזרים שונים, רהיטים ועוד, ובהם גם מוצרים של מותגים מובילים – וכל זאת במחירים נוחים. "הקנייה  בסניפי HOM'S  הפזורים ברחבי הארץ, חווייתית ומזכירה מודלים שאנחנו מכירים בחו"ל", אומרים בעלי הרשת. "הקנייה גם מוכיחה שכדי ליהנות מבית מעוצב, עדכני ומאובזר במיטב המותגים, לא חייבים תקציבי ענק".

בחודש יולי 2022 יצאה הרשת במבצע גדול – עד 60% הנחה על קולקציות מוצרים מבית נעמן, ורדינון, הום סטייל, פוד אפיל, ערד, ארקוסטיל, אמגזית, סודה סטרים, דלתא ועוד.

בנוסף, נמכרים עשרות מוצרים במחירי מבצע. לדוגמה: מכונת קפה נספרסו ב-339 שקלים במקום 799, נינג'ה גריל ב-999 שקלים במקום 1,290, שלישיית מזוודות במגוון צבעים, כולל משקל וכרית ב-399 שקלים במקום 899 ועוד.

המבצעים בתוקף עד ה-31.7.2022 (ג' באב).

כיום לרשת סניפי  ענק בדי סיטי במישור אדומים, בצפת ובמעלות ומחלקת הומ'ס רחבה ומגוונת, בסניף  רשת המזון הגדולה בביתר, נטו חיסכון. כל סניף מתפרס על פני למעלה מ-3,000 מ"ר.

ניתן גם להיכנס לאתר האונליין: https://www.homs.co.il.

HOM'S סניף מעלות: החרושת 8 (במתחם נטו חיסכון).

דילוג לתוכן