מגוון אפשרויות חדשות בפרויקט מגורים בכפר ורדים

KEDMA הוא פרויקט ראשון מסוגו בכפר ורדים, הכולל 90 יחידות דיור בלב שכונת ההרחבה בכפר. סמנכ"ל השיווק בקבוצת 'משה חדיף': "הזדמנות יוצאת דופן למשפחות צעירות שרוצות יותר"

קבוצת משה חדיף החלה את עבודות הבניה בפרויקט ""KEDMA – פרויקט היוקרה החדש בכפר ורדים. הפרויקט הינו הראשון מסוגו להציע מגורי יוקרה בוילות צמודות קרקע ובבנייני בוטיק בכפר ורדים, אשר ימוקם בלב שכונת ההרחבה שלב ג'.
במסגרת הפרויקט ייבנו 90 יחידות דיור בתמהיל מגוון אשר יציע וילות צמודות קרקע, דירות רחבות ידיים בבנייני בוטיק וכן דגמים דו-משפחתיים הכוללים אופציה ליחידת דיור נפרדת.
הפרויקט החדש, שנבנה מול נופה המרהיב של שמורת נחל יחיעם, מציע תכנון אדריכלי ייחודי, אשר שם דגש רב ומחשבה מעמיקה בתכנון החללים השונים תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות.
כל היחידות צמודות הקרקע הדו-משפחתיות כוללות סוויטת הורים במפלס התחתון, גינה גדולה, מטבח וסלון גדולים ו-2 חניות צמודות. צמודי הקרקע הדו-משפחתיים הכוללים יחידת דיור, משתרעים על שטח של כ-140 מ"ר וכן 46 מ"ר נוספים ביחידת הדיור עם מרפסת גדולה. דגם דו משפחתי נוסף השטח הוא כ-172 מ"ר המתפרשים על שני מפלסים.
מעבר למגוון העשיר של השירותים הנהוג בכפר ורדים, הושקעה מחשבה רבה גם בתכנון המפרט בפרויקט, המציב רף גבוה של אבזור פינוק לבני המשפחה. בין השאר יכלול המפרט ריצוף גרניט פורצלן 80*80 או 120*60, תריסי גלילה חשמליים בכל הבית (למעט חדרי רחצה, שירותים וממ”ד), דלתות כניסה מעוצבות, מטבח איכותי ומעוצב, משטח מטבח מסוג שיש אבן קיסר או 'סליסטון', ריצוף דמוי פרקט בחדרי רחצה ומרפסות , אסלות תלויות כסטנדרט ועוד.
לדברי סמנכ"ל השיווק בחברת 'משה חדיף', משה מנחם, הפרויקט מהווה את פרויקט הדגל של החברה באזור הצפון. " KEDMAהוא פרויקט צמודי הקרקע ובנייני הבוטיק הראשון מסוגו ביישוב כפר ורדים, יישוב שהפך שם נרדף לחיי קהילה עשירים, מעמד ומוניטין של יישוב המציב את רווחת תושביו בראש מעייניו, ואת חיי התרבות ומערכת החינוך המתקדמת לערכים הראשונים במעלה". מנחם מוסיף כי מאז תחילת שיווק הפרויקט, ישנה התעניינות רבה והוא צופה כי קצב מכירות יהיה גבוה במיוחד. "הפרויקט מהווה הזדמנות יוצאת דופן למשפחות צעירות שרוצות יותר: יותר חינוך, יותר קהילה, יותר ירוק, יותר משפחה. בשבועות האחרונים אנחנו מקבלים פניות רבות מתושבים באזור עכו, כרמיאל ונהריה, אשר רואים בפרויקט שדרוג משמעותי לאיכות חייהם".
קבוצת 'משה חדיף', אשר נשענת על 40 שנות פעילות בענף הבנייה והקמת עשרות אלפי יחידות דיור ברחבי ישראל, השקיעה מחשבה רבה במיוחד בתכנון הפרויקט וזאת על מנת לתת למשפחות צעירות בישראל את ההזדמנות ליהנות מאיכות חיים יוצאת דופן וסביבת מגורים המעניקה את המעטפת האופטימלית לחיי המשפחה.

דילוג לתוכן