לסגור פינה, ובהנאה

מסעדת אליעזר התייצבה על תפריט של בשרים על האש, ומספקת פיתרון איכותי לארוכה טעימה ומהירה
יצא לאכול – אייל כץ
אנטריקוט בבאגט רגע לפני ההגשה. היום הופך ליותר שמח

מסעדת אליעזר של אלי פלדמן חוגגת שנתיים, וזו כבר סיבה מעולה לסקר אותה במסגרת מדורנו הצנוע. בנוסף, אחרי תקופה של חיפוש התפריט המתאים, המסעדה מתייצבת על תפריט מהודק של בשרים על האש, ומקבעת את עצמה כאחד הפתרונות האיכותיים (אם לא ה-) באזור לארוחה טעימה ומהירה.
למשימה גייסתי את חברי הטוב א' ויחד דגמנו שלוש מנות: קבב רומני וקציצות שוארמה, שתיהן הוגשו לבקשתי בצלחת עקב תוכנית תזונה, ומנת נתחי אנטרקוט בבאגט שפורמלית הייתה המנה של א'.
אליעזר החלה את דרכה כמסעדת שווארמה. היא הייתה מעולה, השווארמה, המקום צבר קהל לקוחות, ופרסומים מפרגנים בקבוצות שונות של חובבי שווארמה הביאו למקום סועדים גם ממרחקים. אבל שילוב של נסיבות, ובהן פטירתו הטרגית של עובד המסעדה שמעון צמל ז"ל, הביאו לצורך לשנות תפריט. אלי, קצב ומקצוען אמיתי בכל מה שנוגע לבשר ולאוכל בכלל, ניסה עוף בגריל וכמה מנות מיוחדות, וכאמור זיקק לאחרונה את התפריט לבשרים על האש, בליויי מבחר סלטים וצ'יפס.
אז איך היה לנו? הקבבים מעולים. קיצוץ נכון ומידת עשייה מדויקת משאירים את כל העסיסיות של הבשר, כשהתיבול העדין מדגיש את טעמיו ולא משתלט על החגיגה שמתנהלת בפה. קציצות השווארמה מתובלות קצת יותר, ועדיין הן מעולות וניכר כי מדובר בבשר איכותי ויד טובה שמבינה בבשר, תבלון והקשר ביניהם.
את הבכורה נטל האנטריקוט בבאגט. לפני שהונחו עליו נתחי הבשר, הוא רופד בטבעות בצל שנצרבו על הגריל עד לקרמול ראשוני מעורב בפטריות. נתחי האנטריקוט הונחו בנדיבות של מצע הבצל, מעל הוסף במידה רוטב ברביקיו, ויחד עם הבאגט הטרי מתקבלת חגיגה של טעמים. טעמו המובהק של הבשר מקבל את המתיקות המיוחדת של הבצל הצרוב, ואת המתיקות הנוספת (והעדינה) של הרוטב, הנוזלים נספגים בלחם, הבשר במידת העשייה שביקשת, והיום שלך הופך לעוד יותר שמח.
לצד הבשרים אכלנו צ'יפס טוב מאוד ומבחר סלטים (אישית הייתי שמח אם מבחר הסלטים יגדל קצת, התוכנית, אתם יודעים). התפריט כולל גם פרגיות ושניצל קלאסי, המחירים הם ברובם 38 שקלים למנה בפיתה, 42 בבאגט ו-65 בצלחת. הפרגיות קצת יותר יקרות: 42, 45, ו-69 בהתאמה.
חלל הישיבה הפונקציונלי (סגירת חורף) מחומם בחורף וממוזג בקיץ, והוא ונעים. המסעדה כשרה, יש משלוחים וכמובן אפשרות לטייק אווי.
אליעזר, מרכז מעונה, 077-3501006.

* הכותב היה אורח המסעדה

דילוג לתוכן