חגיגת קיץ מוזיקלית עם מקהלת "צליל בכפר" של מועדון הזהב

חלפו כמה ימים מאז ההופעה המרשימה של מקהלת "צליל בכפר" שאירחה את מקהלת "גתית" מחיפה בניצוחו של זולי פרנק ואני עדיין מרוגשת ומתפעלת.
התכנית המגוונת של יצירות מלאות שמחה ותקווה, החל משירי עמים בשפות שונות, שירת גוספל, שירה יהודית וישראלית, "שירת העבדים" מהאופרה של נאבוקו וכלה ב"עוזי וזמרת יה" ו"הללויה" של ליאונרד כהן, השאירו חותם מוזיקלי מפעים שייזכר עוד זמן רב.
השירה האיכותית בניצוחו של זולי פרנק ובליווי המוזיקלי של פיליפ לוריא על הפסנתר, אבי בן דב בגיטרה בס, ואלי אבקין בתופים, יחד עם הקהל ששיתף פעולה והכיבוד המשובח והעשיר מבית היוצר של משפחת ביסאן מג'ת. כל אלו רקמו ותרמו לחגיגת קיץ מוזיקלית מרנינה ומרגשת.
מקהלת "צליל בכפר" של מועדון הזהב כפר ורדים הוקמה בשנת 2003 כמקהלה קלאסית. הרפרטואר של המקהלה מורכב מיצירות קלסיות ומודרניות, יצירות כנסייתיות, מוזיקה בת זמננו, מוזיקת עולם, מוזיקה יהודית ושירים ישראלים בעיבודים ייחודיים.
המקהלה משתתפת באירועים קהילתיים בכפר, ובין השאר התארחה בבית אליעזר – בית חם לניצולי שואה, הופיעה בקונצרט מיוחד בהיכל התרבות במעלות – חגיגה לטינית כשבמרכזה "מיסה קריולה" בהשתתפות מקהלות של זולי פרנק ומשתפת פעולה בהופעות עם מקהלות שונות בארץ.
המקהלה הצטרפה לארגון "הלל" – ארגון המקהלות בישראל, ומשתתפת באירועים שונים בזמרייה.
זולי פרנק הוא המנצח המוזיקלי של חמש מקהלות ידועות: "נועם" רחובות, "אוריה" סביון, "העמקים" קיבוץ גבע, "גיתית" מחיפה ו"צליל בכפר" מכפר ורדים.
זולי בוגר מצטיין של אוניברסיטת בודפשט ובעל ניסיון רב בניצוח על מקהלות ברחבי אירופה. מנצח על מקהלת "צליל בכפר" החל משנת 2017.
אוהבי שירה בכל הגילאים מוזמנים להצטרף למקהלת צליל בכפר. לפרטים: רחל אגררי 050-8380466.

עליזה כ"ץ

המקהלה בהופעה
צילום: בן עמי מוסק

דילוג לתוכן