הסופר ומתחם הקניות של כווולם

סופרמרקט חלב הארץ, הממוקם בגאיה סנטר שבמעלות, מציע שפע אדיר של מוצרים, נוחות קנייה מירבית, חנייה בשפע, שירות מעולה וכמובן – מבצעים וימי שוק ההופכים את הקנייה למשתלמת במיוחד
חלב הארץ, מתחם גאיה סנטר
חלב הארץ, מתחם גאיה סנטר

באזור התעשייה של מעלות ממוקם המרכול "חלב הארץ", שצובר בהתמדה עוד ועוד לקוחות מרוצים הנהנים מחוויית קנייה מעולה עם מחירים נוחים במיוחד. המרכול מרווח מאוד ונוח מאוד, בעל תעודת כשרות (שומר שבת וחג), ומציע מגוון של מוצרים במחירים תחרותיים לכל סוגי האוכלוסייה. המיקום במתחם גאיה סנטר, שפע החנייה, המבחר הגדול והגישה השירותית של הצוות משלימים מעטפת שגורמת ללקוחות הקובעים להמשיך ולבוא, ולעוד רבים להצטרף מידי שבוע.

במקום המרווח – 2,500 מ"ר (!), מחלקת ירקות טריים וכן מחלקת בשר טרי, שתיהן כשרות בהשגחת הרבנות מעלות. בסופר מגוון רחב של מוצרים אורגניים, מעדנייה לנקניק וגבינות במשקל, מחלקת פירות יבשים ופיצוחים, כלי בית, חומרי ניקוי, לחם ומאפים וכמובן כל מוצרי המזון.

המחירים, כאמור, תחרותיים מאוד, ובנוסף יש מועדון לקוחות המבטיח לחבריו הנחות נוספות, מבצעים רבים המתעדכנים מידי שבוע ובימי שלישי ורביעי מתקיימים ימי שוק במחלקת הפירות והירקות. החברות במועדון הלקוחות היא ללא תשלום.

מתחם הקניות (לשעבר גדבאן) עבר לאחרונה להנהלה חדשה, אותה מובילים אנשי עסקים מאזור הקריות. בנהלה החדשה שמים את הדגש על נושא השירות, כשהדגש הוא על פנייה לכל סוגי האוכלוסייה מכל האזור. בהנהלה החדשה מאמינים שצריך גם להחזיר לקהילה. אחד המיזמים הוא חנות בגדים יד שנייה בעלת אוריינטציה חברתית וסביבתית. בחנות ניתן לרכוש בגדים במצב מעולה במחירים נמוכים, וכן לקבל תמורה על בגדים במצב טוב שאין בהם צורך. בקרוב ייפתחו במתחם חנויות נוספות.

מומלץ מאוד לעקוב אחר המבצעים השונים בתקשורת המקומית וכן בדף הפייסבוק חלב הארץ.

חלב הארץ, מתחם גאיה סנטר, החרושת 8 א"ת מעלות | f חלב הארץ

דילוג לתוכן