הדואר בכפר: בהזמנת תור בלבד

ההגעה לסוכנות הדואר כפר ורדים מתאפשרת כעת בהזמנת תור מראש בלבד, ויותר לא ניתן לקבל שירות ללא תור מוזמן. הנוהל החדש פועל מתחילת חודש אוגוסט.
סניף הדואר בכפר ורדים. מה עם אווירת הבצוותא של הממתינים בתור?
סניף הדואר בכפר ורדים. מה עם אווירת הבצוותא של הממתינים בתור?

ההגעה  לסוכנות הדואר כפר ורדים מתאפשרת כעת בהזמנת תור מראש בלבד, ויותר לא ניתן לקבל שירות ללא תור מוזמן. הנוהל החדש פועל מתחילת חודש אוגוסט.

בחברת הדואר טוענים כי הנוהג החדש מצמצם מאוד את זמני ההמתנה בתור, ומי שמשתמש באפשרות אכן יכול להעיד שזה המצב. יחד עם זאת רבים מהתושבים עדיין מתקשים להיעזר בחידושי הטכנולוגיה ומעדיפים להמתין בתור במקום להתמודד עם אתגרי המרשתת, ואולי גם ליהנות מאווירת הצוותא של ההמתנה הממושכת בתור.

האפשרות לזמן תור קיימת כבר מספר שנים. היא זמינה באתר דואר ישראל וגם באפליקציה של הדואר. עד כה ניתן היה לבחור בין הגעה עם תור מוזמן, או כניסה מזדמנת בשעות הפעילות. מרגע שנקבע כי ההגעה היא רק באמצעות זימון תור הוגדל מספר התורים הפנויים מידי יום – תדירות של תור כל חמש דרות במקום כל 15 בעבר.

ניתן להזמין תור מראש באתר הדואר www.israelpost.co.il  וכן באפליקציה בנייד או טלפונית במוקד הטלפוני 171. מהדואר ננסר כי "כחלק מהערכות החברה הורחבו הקצאות התורים באתר החברה ובמוקד, על מנת לספק את הביקושים בסניפים. חלק מהתורים ביחידות אלה הוקצו להגעה מזדמנת של לקוחות שהינם זכאים לפטור מעמידה בתור, בכללם אזרחים ותיקים מעל גיל 70 ובעלי מוגבלויות עם תעודת פטור מתור".

דילוג לתוכן